Subject: Kivi tn ja riigitee 11301 km 0,19 teede ja tehnovõrkude projektid
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 12:52:43 +0200

Tere.

See on projekt, mis peaks minema täitmiseks nii mulle (teen teede osale 
ristumiskoha ehitamise lepingu) kui ka tehnovõrkude inimesele (ilmselt vaja 
teha kooskõlastuskiri VK ja TV projektidele).

Mis sa arvad?

Tervitades

Merike

From: Kristjan Laurits <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 15, 2024 12:44 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: FW: Kivi tn ja riigitee 11301 km 0,19 ristumiskoha 
ehitamise leping

Tere,

Saadan projektid, mis sobivad nüüd ka Elvesole + IKÕ-d:

https://www.dropbox.com/scl/fo/iy7da3drb5vsid7dtssrx/h?rlkey=5xe5m0085yr5dugv4wprn8nl7 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/iy7da3drb5vsid7dtssrx/h?rlkey=5xe5m0085yr5dugv4wprn8nl7&dl=0> 
&dl=0

Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

29.01.2024 13:16 Kristjan Laurits kirjutas:

Tere,

Infoks, et ma ei ole veel saatnud täiendatud projekte, kuna VK-projekteerija 
vaidleb Elvesoga teemadel, mis võivad veel veidi asendiplaanilist lahendust 
riigiteemaa piirkonnas muuta. Annan tagasisidet niipea kui VK-lahendus on 
Elveso poolt lõplikult heaks kiidetud..

Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

24.01.2024 15:53 Merike Joonsaar kirjutas:

Tere.

Kaabli muudatus on OK.

1.	Palun esitage nüüd teeprojekti viimane versioon (sh muudetud W1.1 
kaabel), lisage ka jalgratta- ja jalgtee IKÕ 1 plaan teeprojekti materjalide 
hulka.

Siis vormistan ristumiskoha ehitamise lepingu muudatuse.

2.	Kaabli muudatus peab kajastuma kõigis projektides (lisaks teeprojektile 
ka  VK ja EN projektides). Tehnovõrkude IKÕ plaanid peavad olema vastavate 
projektide juures. Palun esitage kooskõlastuse saamiseks tehnovõrkude 
projektide viimased versioonid.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Merike Joonsaar
Sent: Tuesday, January 16, 2024 12:26 PM
To: 'Kristjan Laurits'  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>
Subject: RE: FW: Kivi tn ja riigitee 11301 km 0,19 ristumiskoha ehitamise 
leping

Tere.

Saatsin muudatuse tehnovõrkude spetsialistile üle vaatamiseks. Kui lahendus 
sobib, tuleb teha lepingu muudatus, et oleks dokumendid korrektsed.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Kristjan Laurits <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 16, 2024 11:22 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: Kivi tn ja riigitee 11301 km 0,19 ristumiskoha ehitamise 
leping

Tere,

Avastasin, et ristmiku juures on väike jupp tänavavalgustuse elektrikaablit 
jäänud Jaama 4 kinnistule. Nihutasime nüüd selle võõralt kinnistult ära.
Veidi muutus tehnokoondi joonis ja IKÕ. Kas on see suur probleem TRAM-iga 
sõlmitava lepingu mõistes?

Juhul kui leiate, et peaks kõik korrektne olema, siis saadan korrigeeritud 
teedeprojekti ja ühe IKÕ joonise, mis muutus veidi (pindala jäi samaks):

https://www.dropbox.com/scl/fo/t2o34cnplqrlgy7glosef/h?rlkey=kg8ojpl10v8r8cnaiz7o16n44 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/t2o34cnplqrlgy7glosef/h?rlkey=kg8ojpl10v8r8cnaiz7o16n44&dl=0> 
&dl=0

See koht siis:

Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

15.01.2024 16:10 Merike Joonsaar kirjutas:

Tere.

Annan teada, et ristumiskoha ehitamise leping 11301 km 0,19 Kivi tn on 
edastatud huvitatud isikule allkirjastamiseks.

Teede osa projekt on nüüd lõpetatud. Tänan koostöö eest.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Monday, January 15, 2024 4:06 PM
To: Baustone OÜ  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Subject: Kivi tn ja riigitee 11301 km 0,19 ristumiskoha ehitamise leping

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskoha ehitamise leping 11301 km 0,19 Kivi tn
Registreerimise kuupäev: 12.01.2024
Registreerimise number: 7.1-1/24/575-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada 
ristumiskoht lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

NB ! Eraldi juhime tähelepanu lepingu punktile 3.2:

Huvitatud isik tagab, et enne ehitamise alustamise teatise esitamist on 
sõlmitud Transpordiameti ja tehnovõrgu valdaja/kohaliku omavalitsuse vahel 
notariaalsed lepingud riigitee maaüksusele kasutusõiguse seadmiseks 
tehnovõrkude/jalgratta- ja jalgtee rajamiseks. Taotlused saab esitada 
Transpordiameti maade osakonnale [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe 
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti 
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>